mandag 1. mars 2010

Tjolahopp!!!



Da var det mandag igjen! Har ikke fått blogget noe i helga siden William, Casper og jeg har vært på hytta sammen med mamma og pappa. Terje har ogå vært på hyttetur sammen med fysiogutta! De er en gjeng fra fysiostudiet som samles et par ganger i året. 
Som sagt dro vi på hytta på fredag. Har hatt en aldeles nydelig og avslappet helg sammen med mine kjære.


Her er hytta vår. Et litt dårlig bilde, men pytt;)

Hytta ligger på Signebøen nær svenskegrensen, så fast rutine er å reise innom Sverige å handle god mat og drikke. På fredagskvelden slappet vi av med OL. På lørdag var pappa og jeg ute og koste oss i snøen! Siden det hadde kommet så masse snø måtte vi måke taket på anekset.

  Ferdig måket!



Her er jeg!


     Mormor og William tittet ut en gang i blant!


      Snille pappan min!



Her har jeg laget en snølykt :)       


Stubbe med hatt



Gullklompen får seg en kattevask!
                                                      




På søndag koste vi oss med deilig frokost før vi ryddet og pakket sammen. Vi tok en tur innom plantasjen på vei hjem, og der fikk jeg med meg denne:





2 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder fra htteturen!! Så heldig dere er som kan reise til hytta !:) Koselig sammen med mamma og pappa også! Det er best :)

    Nydelige William!:)

    Stor klem! Gleder meg til fredag!!

    SvarSlett
  2. Vi hadde det super kost! Kanskje vi kan reise dit alle sammen en gang:) Er jo så nærme! 1 time og 45 minutter bare vettu!!! Gleder oss til fredag!!!

    Stor kos tilbake!!!

    SvarSlett