søndag 14. mars 2010

Hyggelig helg!

Denne helgen har vært utrolig koselig. Fikk besøk av Lise, Niklas, Hedda og Nora på fredag. Vi spiste og koste oss. Hedda og Nora hadde med seg gaver til William! Han fikk en morsom skrattende ape og klovner med rangler til å ha på beina. 



På lørdag våknet jeg opp til pakke i posten!!! Jippi!! Klærne fra Me and I!!! Løp og hent!!!! Og her er innholdet i pakken:

 

Body og frottèbukse til William. Litt stort ennå, men det er godt å ha noe til senere i skuffen:)


Koseklut i samme mønster som bodyen.

Sparkebukse med nussefrosk. Kjempe søt!!!



T-shirt til meg

Min kjære søster hadde bursdag i går!!! Gratulerer med dagen til deg! Var å kjøpte gave til henne på dagen, men det kan jeg ikke avsløre hva ble fordi hun ikke har fått den ennå;)

Utover kvelden fikk vi besøk Marita og Terje. Marita er søskenbarnet til min Terje. 
Marita og Terje, Maria og Terje.... Kunne fort gått litt i surr, men det gikk fint. Vi koste oss med ovnsbakt laks og deilig drikke. Hadde det veldig koselig. Siden de skulle sove over var det ikke noe stress med å komme i seng, så vi satt oppe til langt på natt! Sto tidlig opp i dag og spiste en god lang frokost. 

Nå skal vi ut å gjøre rent bilene. Og det skal bli en fornøyelse! Ser jo ikke hvilken farge de har verken inni eller utenpå;) Ha en fin søndag alle sammen!

Klem fra meg


2 kommentarer:

  1. Neimen det var da veldig til handling på denne damen for tia ;) he he :) Det var jo bare suuuper fint de klærne du hadde fått tak i! Heldiggrisen!:)

    Sees vi på sangen i morra ??

    SvarSlett
  2. Ja nå handles det for fullt;)) Dette kjøpte jeg på parti for snart tre uker siden:) Alltid gøy å få pakke i posten! Trenger å fylle opp huset vettu:) Få det litt lunt og hjemmekoselig her;)) Gleder oss til å se dere på sangen i morra! Skrævle litt igjen! Føles som en eeeevighet siden sist;) Ha en fin natt!!! Klem

    SvarSlett