onsdag 24. februar 2010

Bedre sent enn aldri!


I dag blir det sen blogging på meg gitt! Har hatt litt problemer med siden tidligere, men nå er det visst i orden igjen! I dag har jeg vært på mammutsalg! Jeg elsker bøker, og så mitt snitt til å få tak i en godbit eller to! Pleier å gå helt bananas når det er salg på bøker, men i dag klarte jeg å holde meg i skinnet! Her er dagens fangst:


Håper med dette å bli bedre på å ta bilder. Og siden jeg skal en tur på hytta i helgen passet det med en god bok som min gode venninne ,Anette, anbefalte:). Fikk også med meg en liten "ting" hjem til Kira. Vet ikke om hun setter like stor pris på den som meg, men pytt pytt!  Denne skal stå på vaskerommet. Er i samme serien som vaskepulverbeholderene. Skal skaffe en til Casper også etterhvert!



Slenger med ett par bilder av mine søte små i kveld også! Er jo de jeg lever og ånder for som dere vet;) God natt alle sammen!!!! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar