tirsdag 30. mars 2010

Påaskeferie!!

Hei hei! Nå er det snart en uke siden forrige blogging, og mye har skjedd siden den gang! På torsdag så jeg endelig barseljentene igjen! Jippiiiii!!! Så lenge siden sist! Og vi møttes hjemme hos Johanne! Der spiste vi deilig pastasalat, og gikk en forfriskende tur. I helga så dro Terje, Linda, Bjørnar, William, Ea- Madelen, Athos, Kira og jeg på hytta vår. Linda og jeg reiste tidlig og møtte barseljentene i Sverige! Ikke mange som har barseltreff der tror jeg, men vi hadde det super kost! 


Ser at jeg skrøt om det store overskuddet av energi, men det er farlig å fleipe med det! I helga har jeg nemlig vært heeeelt pumpa. Nesten ikke orket løfte en finger en gang! Vi har stort sett ligget på sofaen og spist godis hele helga! Deilig det og, men at det går ann å bli såååå sliten da! Fikk til en lang trilletur på lørdag, og guttene gikk i skogen med bikkjene. Ble også litt tid til yatzi og dvd da. 

Linda passer på småtrolla


Kira og Terje trener litt agility.

Athos ikke like interessert;)

I går så var det siste gang med babysang for denne gang, men vi henger oss nok med på en runde til. Er så koselig for både store og små. Etter babysangen var det treff hos meg. Spiste suppe og koste oss. Når Teje kom hjem gikk vi ut og ryddet i hagen. Eller gårdsplassen da... Er så mye plankekapp som kommer frem nå som snøen er borte.

Terje rydder og står på!!

William hjalp til på sin måte.

Kira også;)

Kjekt å brenne rasket i stortønna!

Her er huset vårt. Nesten ferdig

Tiden går så alt for fort nå syns jeg! 
Endelig er det påskeferie!! Ikke at det har så mye å si for meg, for jeg er jo hjemme hele tiden, men dere andre som har litt ekstra fri er det nok deilig for;) Vi skal en tur til Budapest i påsken! Sammen med Sarah og Jonas. Merker jeg gruer meg litt egentlig. Bestemor og bestefar skal passe William og dyra her hos oss, så da er de i trygge hender i hvertfall. Meg blir det ok værre med. Vi har jo vært borte fra lillegutt to netter før, men da var han liksom bare rett borte i gata. Nå er vi jo en hel flyreise unna! Men men..... Det går vel... 

 Ble litt langt dette her, men sånn blir det når det går mange dager mellom hver gang;)

Ha en fin dag alle sammen!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar