onsdag 17. mars 2010

Jeg blir så provosert!!!!


I dag har jeg vært ute å gått lang tur med William og Kira! Kira er en Staffordshire bullterier tispe på 1,5 år. Hun er verdens hærligste hund, og er BARE snill. Litt full av fart, så det kan bli litt mye innimellom! Når kira var 9 uker var hun så uheldig og brakk kjeven. Det var en annen hund som skulle sette denne viltre lille valpen på plass, og det resulterte i brudd. Hun måtte bruke støttebind i mange uker, og ble matet via sprøyte. Men dette har resultert i at hun er såååå snill når hun møter andre hunder nå! Hun legger seg ned for selv en chihuahua.

 Når det er sagt var vi som sagt ute å trilla tur i sta. Kira gikk på plass hele veien. Vi møtte et ektepar med hver sin hannhund. Sammen med de sto en gammel dame, og når vi kom sa hun til de to andre: "Der er en sånn stygg en jeg mener.... For det er en sånn Bullterrier vel??" " En Staffordshire bullterier, ja!" sa jeg. " Ja.... Fy de er så stygge!!! Og så farlige drapshunder!!!! "Kom det fra Kjærringa. Jeg ble så provosert!!!!!! Kira er vedrens snilleste hun ... Det kommer helt ann på eierene om bikkjene er farlige eller ei! Bare fått et dårlig rykte pga noen få hissige eksemplarer!!!" sa jeg... Kira lot de to andre snuse litt mens hun sto helt stille. Og så gikk vi fra de med henne på plassen sin... 


Jeg tror heller ikke de blir kalt nanny dogs uten grunn.. De elsker jo barn, og jeg er ikke redd for at hun skal gjøre William noe!!

Sånn det var dagens lille utblåsning fra meg!

Elles så smelter jo snøen ute, og det er  vår i luften!!!!! Ut å nyt godtfolk!!!!
Jeg har tatt med meg våren inn i form av pusekatter og tulipaner!!


4 kommentarer:

  1. Næmen ! Stakkar Kira da. Snille hunden. Ikke bry deg om dem. Det er de som ikke er vandt med eller kan noe med hunder som sier sånn. Det vet ikke bedre. Jeg har ikke ord på hvor ofte jeg hørte negativ snakk om LOke! Noe var kanskje på sin plass, men jeg var nå glad i hunden allikevel! Og da gjør det vondt og høre sånt. Nå er ikke Kira i hele tatt i nærheten av og være som han, så det var ikke det jeg mente. Men jeg vet hvor lei seg meg man blir. Men etter mange år med en "bajas-hund" har jeg lært at jeg bare lukker ørene for ting jeg ikke vil høre;)

    Så synd at du ikke kan komme da!?!? Men sånn er det jo noen ganger! Jeg har jo det tupperware party i morra. Vet ikke om du husker det. BAre å komme om du vil:) Skjønner visst du ikke har tid. Er endel som kommer trur jeg, så det går bra :)

    Sees til sangstund mandag kl elleve da?

    Er KJEMPE glad for og ha blitt kjent med deg og dine også!! Er så ille kost syns jeg! Dere er en hærlig liten familie!

    Stor klem!:)

    SvarSlett
  2. Det er noe til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint rom den lille gutten din har!!
    Ha en fin helg,klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Takk for det guttemamma!!! Ble veldig kos med vimpelen der syns jeg ;) Ha en fin helg du oxo!!!

    SvarSlett