onsdag 24. mars 2010

HJELP!!!

Jeg lurer fælt på hva som skjer med meg... Tror jeg må lide av en eller annen sykdom, eller fått et merkelig virus. Eller kanskje jeg til og med har fått STØV PÅ HJERNEN!!! Fy og fy. 
I dag har jeg nemlig ustoppelig med energi, og den har jeg brukt meget godt syns jeg selv ;) Jeg startet dagen tidlig kl 06.30. Da fikk veslegutt mat. Så sto jeg opp og laget frokost og matpakke til min kjære og min nevø, som vi har hatt på overnatting i natt. Deretter satte jeg på en vaskemaskin med tøy, ryddet inn i oppvaskmaskinen, så støvsugde jeg hele huset. Når vaskemaskinen var ferdig var det på med en ny. Så har jeg ryddet i klesskapet til både meg og Terje ryddet i papirer, vasket og kledd på lillemann, vasket opp noen vaser, ryddet og vasket kjøkkenet, tørket støv, vasket begge toalettene, vasket gulver, strøket tre duker...... Puh.... blir jo sliten av bare å lese det en gang til! 

Nå har William fått påfyll av pupp, og jeg har hatt tid til å skrive dette:) Men jeg sitter altså her med enda mer energi som jeg vil bruke på noe fornuftig!!! Har et skap til som trengs en opprydding. JIPPIIIII!! 

 Etter en helg med omgangssyke så er dette kanskje vanlig... Eller??? Ikke vet jeg. Men nå er i hvertfall huset rent, og jeg kan bare kose meg resten av dagen med min lille vakkre familie! !Ha en strålende dag dere også!




1 kommentar:

  1. oj oj oj !! Spre energien rundt!! :) Ses i morra! :) Snuppelupp!

    SvarSlett