fredag 12. mars 2010

Pakke i posten!!!!


Var utrolig deilig å våkne i egen seng i dag tidlig. Og ikke minst ta seg en lang god dusj mens lillegutt ennå sov. Han har tydeligvist en del søvn å ta igjen, for han sover i ett sett. Fikk besøk av min herlige mamma til frokost, så vi koste oss med rundstykker og eggerøre. Fikk en nydelig hvit hortensia av henne, og William fikk to deilige lyseblå badehådkler. William får opp en del slim siden han får slimløsende hostesaft. Han er så flink atte!!!!! I dag skal jeg gjøre litt ent og bare kose meg! Vi får besøk av noen venner i kveld, og så kommer søskenbarnet til Terje og kjærsten på overnatting i morra!!! Gleder meg!!!!

I går kom også pakken fra Boligfryd! Og jeg blir alltid så positivt overasket når jeg pakker opp!!!! Tingene er myyye finere i virkeligheten, enn på nettsiden deres! Har ikke fått hengt tingene der de skal ennå, men her er de i hvertfall:

Loten vase i fattimannsølv


Hylle me tre knagger og tavle. Har også hengt lenke med klyper og stjerner her. Fin til å henge bilder, beskjeder o.l.


Skilt av drivved.


Evighetskalender.



Skilt. Dette har fått plass i tallerkenhylla på kjøkkenet.



Ramme med samme tekst som skiltet over :)


En sminkemappe og en toalettmappe til meg! Klempefine fra Lisbeth Dahl. Er pyntet med diamanter på låsene. Disse skal jeg ha med når vi reiser på tur til Budapest i Påsken.


Sist men ikke minst fikk jeg meddenne timeren i gave fra butikken!!!! Kjempekoselig!!!!

Ønsker dere en riktig god helg alle sammen!! Jeg skal i hvertfall kose meg med gode venner, god mat og de jeg er glad i!!! <3 <3




2 kommentarer:

  1. Hei !!

    Oj oj oj for noen flotte innkjøp du har skaffa deg nå!!!?!?!? :) Trur jammen jeg må¨ta meg en tur på nett selv jeg.. Skulle hatt noen sommer gardiner:)

    Mulig en tur innom boligfryd på meg og.. Men så må jeg vaske klær fra turen og ha fredags vasken så vi får se hva jeg rekker!:)

    Ha en fin helg!!!:)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Ja masse fint!!! Er sååå fornøyd! Nå har jeg vasket huset og satt igang en klesvask selv.... Ikke fullt så morro, men det er deilig etterpå da! Trenger å pusse vinduer og vaske bilen oxo! Skullegjerne hatt noen flere timer i døgnet, men sånn er det ikke! Rørleggeren har vært her i dag og montert vasken på vaskerommet. Det gjør ting litt lettere. Slipper å gå frem og tilbake til kjøkkenet for å skifte vann.

    Ha en fin helg du oxo!

    Stor klem tilbake ;)

    SvarSlett