onsdag 3. mars 2010

Venner man ikke kan være foruten!!!

Disse hjertene henger i verandadøra. Er veldig kose !!


I dag har William og jeg vært på koselig besøk hos min kollega og venninne, Hilde. Hun er høygravid, og venter ei lita tulle om 14 dager! Hilde var så vakker atte, men jeg misunner henne ikke plagene som følge av den store magen. Er jo bare 4 mnd siden jeg selv fødte, men det virker som en evighet siden! Hilde hadde laget nydelig skogsoppsuppe og deilig smuldrepai ;) Vi ble så gode og mette! På vei hjem dro jeg innom Fog gullsmedbutikk på Gressvik. Klarte å få med meg to bilder som Terje får henge opp når han kommer hjem fra jobb.




Et guttemotiv og et jentemotiv. Kanskje det symboliserer barna våre ;) Gutten har vi jo i hvertfall, så får vi se hva fremtiden bringer. Jeg syns de var veldig søte i hvertfall!!!
Kjøpte også en kurv til å ha blader i. Jeg er veldig glad i flettet kurv, så jeg falt pladask for denne:






Nå er også kattematboksen i hus, og serien er komplett!!!! Casper ble veldig fornøyd med å få lik søstra sin boks.



På kvelden fikk vi besøk av Lise og Niklas! Kjempekoselig! Jeg lagde helstekt laks i ovnen men poteter, brokkoli, agurksalat og sandefjordsmør. Nyyydelig!!! Ble til og med litt rester til i morra ;) Vi koste oss  veldig, og William var selvfølgelig med.



William og "onkel Niklas"



"Tante Lise"


Min kjære Terje var også med med sine ablegøyer;)) Elsker deg gutten min!!!!


4 kommentarer:

  1. Nei, har du kommet med blogg også?? Så koselig! La meg til som følger, så kan jeg se på de fine bildene av den vakre sønnen din, og det nyyydelige huset deres!! Gud så fint det så ut!!
    Håper du koser deg med mammarollen, og at alt står bra til :)
    Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Ja nå blogges det for fullt her også! Blitt bitt av basillen;) Jeg storkoser meg som mamma vettu! Har selvfølgelig verdens vakreste lille skapning;) Ellers har vi det så bra her på Dale!

    SvarSlett
  3. Hei!

    Velkommen i blogglandia. Fin blogg du har :) Fikk tips om den av Johanne som sa at dere hadde bygd hus. Vi har nemlig akkurat kjøpt oss tomt, så nå slukes alle tips og erfaringer :) Må lese litt videre her hos deg. Ønsker deg en fin helg!

    klem C

    SvarSlett
  4. Hei på deg C! Tusen takk for hyggelig kommentar! Bare å spørre i vei, så skal jeg komme med gode tips! Skal dere bygge hen da? Du har masse å glede deg til!!! Koselig at du vil følge med her! Skal legge ut litt mer bilder fra huset snart! Har fortiden litt mye å gjøre, siden veslegutt er syk, så jeg må blogge litt innimellom slaga!

    Klem

    SvarSlett