lørdag 6. mars 2010

God lørdag!


Siden bade lillegutt og jeg ikke har vært helt i slaget de siste dagene har det blitt dårlig med blogging! Men nå sover han søtt på sofaen, og jeg benytter anledningen! Stakkars William hoster og hoster. Det piper i brystet hans, og han har feber! Var en tur hos legen i går, og kom hjem med Seretide inhalasjonsmedisin og en babykolbe som han skal bruke for å få i seg medisinene. Min lille helt er så flink atte!!

Her slapper han av på sofaen!

Må også fortelle at min gode venninne, Hilde, som jeg var på lunsj hos på onsdag fikk ei lita tulle på torsdagskvel!!!  Hun skal hete Molly! Gratulerer Hilde og Thomas!!!!!!

 I dag holder jeg på å gjøre rent her. Mens jeg hører på musikk. Hellbillies sin sang, Den finaste eg veit, ljomer ut av høytalerene! Elsker den sangen!!!! Jeg har også bakt boller til tantebarnet mitt Sarah. Hun skal ha jentebursdag i dag, og da måtte det jo bli boller med rosa melisglasur og kakestrøssel.



 Kan dere tenke dere noe bedre lukt enn nybakte boller??! Jeg har også laget solboller som jeg skal putte i fryseren. Deilig å ha noe å ta opp visst det dukker opp besøk, eller visst vi har lyst på no godt til kaffen. Etter at vi fikk kitchenaid til jul har det blitt en lek å bake! Slipper jo å stå å elte deigen selv! Det er noe som alle husmødre skulle hatt!!!!


Terje er på jobb i dag, men når han kommer hjem skal jeg han henge opp tallerkenhylle på kjøkkenet. Jeg kom over en kjempefin en her om dagen. Så har jeg vært hjemme hos mamma og fått noen vakkre ting som jeg skal pynte den med! Håper å få lagt inn bildet senere! Tror det kommer til å bli fint. Har også lagt på ny duk på spisestuebordet. Som jeg har nevnt tidligere har jeg dilla på roser om dagen, så når jeg fant en løper med roser tok jeg den;))



Ha en strålende lørdag alle sammen!!!!! Det skal i hvertfall jeg ha :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar