mandag 8. mars 2010

Kvinnenes dag!

Ta vare på denne dagen enten du er mann eller kvinne! Gi en ekstra god klem til din kvinne, eller venninne!!! Jeg benytter kvinnedagen til å pleie min lille gutt som ikke blir kvitt forkjølelsen. Ellers lar jeg rengjøringen hvile i dag! Det kommer en dag for det i morra!Jeg har også handlet litt til meg selv på boligfryd.no. Der har de så mye fint! Kjøpte toalettmappe og sminkepung til meg selv, og litt småtteri til heimen!!  


Lille skatten min!
"I tilfelle du lurer er det JEG som er sjefen"


I dag tenkte jeg å vise dere badet vårt. Er veldig fornøyd med det også!



Vi har valgt de samme flisene på badet på veggene som på wcèn nede og på vaskerommet. Pa gulvene er det også de samme som ellers i huset. Syns det er fint å ikke blande for mange farger og gulvtyper. Kan heller freshe opp med planter og håndkler. Vasken er gråsvart. Fint å ta igjen det mørke gulvet med svart vask. Innredningen er Herregård fra Sigdal. Dusjen er bak forhenget. Laget som en nisje. Veldig plassbesparende!



Stellebordet har fått plassen der hvor boblekaret ska stå. Når lillegutt ikke lenger renger dette skal vi kjøpe hjørnekar! 


Vi valgte en vegghengt do. Noe som jeg er veldig glad for!! Rengjøring av bad og toalett har blitt en lek!!! Kan du tenke deg noe værre enn å gjøre rent rundt skåla!! Ikke der jeg har lyst til å brette meg rundt flere ganger i uken:)



Smykketreet står i vinduet. Kjekt å ha ringer og smykker lett tilgjengelig!



Her ligger mine andre to små gull! Koser seg på varmekablene i gangen:)


2 kommentarer:

  1. Herregud, så lekkert!! Heldige dere er som har bygd deres eget hus, det skal vi også en gang i fremtiden. Det badet var bare nydelig.
    Håper du legger ut flere bilder av huset, har kjempe lyst til å se!
    Må bare bli ferdig på skolen først, veldig kjekt med leieinntekt fra kjelleren mens jeg går der.
    Og tusen takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min, det blei jeg veldig glad for :) Setter ekstra stor pris på gode råd fra mødre med selverfaring ;)

    SvarSlett
  2. Prøver å få lagt ut litt etter litt! Kan ikke ta alt med en gang heller vettu!!! Er veldig morro med nytt hus! Ille å si det, men jeg kooooser meg når jeg gjør rent;)) Rekker nesten ikke bli skittent heller;)) Sånn var det IKKE på Storveien, da kviet jeg meg for å ta frem skurefilla!!!

    Bare spørre om råd, så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan når det gjelder å være mor;) Du har jo mer erfaring enn meg siden du er reservemamma da;)) Utrolig nok har det gått seg til helt av seg selv! Jeg tror man blir klar for morsrollen i løpet av graviditeten! Man modnes både fysisk og psykisk tror jeg!! Blir morro å følge med på dere!!! Klem

    SvarSlett