lørdag 6. mars 2010

Endelig på plass!!!



Endelig har tallerkenhylla mi kommet opp på kjøkkenet, og det ble så fint syns jeg!!!!! Har satt inn små skatter her! Mesteparten har jeg vært hjemme hos mamma og fått.



Her er to eggeglass etter oldemora mi! Ved siden av en marvposteiform som jeg har satt te-lys i.


Flere former!!


Enda et gammelt eggeglass! Her ser jeg for meg vårens første hestehov, hvitveis el. blåveis :)



Gammelt te-servise. Tenkt å sette noen kopper som hører til i hylla også, men de har jeg ikke fått ennå. I mellomtiden står det tre marmeladeglass her!





Sånn ser det ut fra kjøkkenet!



Så er det kveldsgrøt for lille William. Pappa er glad det er noe han kan mate gutten sin med også. Går stort sett i amming døgnet rundt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar