tirsdag 16. mars 2010

William sitt rom


I dag tenkte jeg å vise hvordan rommet til William ser ut! Han oppholder seg ikke noe særlig der ennå, siden han ligger i vugge på soverommet vårt. Grugleder meg litt til å flytte han inn på sitt eget rom, for da er han jo liksom så stor!!! Så jeg drøyer en stund til, siden han spiser mange ganger i løpet av natten fremdeles. Mange sier at barnet ofte sover bedre på eget rom, men mor er ikke helt klar ennå;)) 


På døren har keg malt og limt opp navnet hans. I tillegg henger det et koselig lite skilt som opplyser om rommet til prinsen :)


Her er sengen til William. Sprinkelseng med regulerbar bunn. Denne har han fått i gave av bestemor og bestefar.Vi falt for denne med en gang vi så den i butikken. 


På veggen ved siden av sengen har jeg klistret opp veggord som passer til vår lille venn! Utrolig hvor rørende slike ord kan være!!


Syntes dette vinduet ble så kost!!! Med bilder av Tigergutt og Tussi!



Dette Ole Brum speilet hadde jeg selv på mitt rom da jeg var yngre! Ole Brum er så kos syns jeg! Skikkelig goding!!!!!! 


Kommode til klær. Leker på toppen. Foreløbig ikke så mye leker her ennå, men det tar seg nok opp ettersom pjokken vokser!!!

2 kommentarer:

  1. Jippi, enda flere husbilder! :)
    *Vi vil ha mer, vi vil ha mer*

    SvarSlett
  2. Hehe!!! Det kommer mer etterhvert;)

    Ha en fin dag!!!!

    SvarSlett