lørdag 20. mars 2010

Nytt skap!!!


I går kom det nye skapet som vi bestilte på mandag! Det geniale var at det kom ferdig montert! I to deler. Underskap og overskap bare til å sette oppå hverandre. Det fikk plass i spisestuedelen. Siden vi hadde barnefri i går så hadde vi litt å ordne med! Litt rart at gullet skulle sove borte for første gang, men det gikk veldig fint både for mor og barn!



 Nå har det blitt et mer møblert hjem!!! Ikke så tomt på veggene lenger!



Fått på plass litt  her! Kaffeservice som bestemor samlet til meg når hun levde, krystallbolle, et bilde og en plante. I skapet under har jeg lagt alle dukene mine. Tenkte å ha en skuff til bestikk og en skuff til lys.


Har også hengt et hjerte på skuffen. Er veldig glad i hjerter! Kanskje fordii jeg er så veldig forelsket om dagen;) <3 Så i går kjøpte jeg tre forskjellige.


Dette påskehjerte kjøpte jeg i går. Syns det var så kost og ikke så veldig "påskete". Derfor kunne jeg henge det opp nå alt!

Nå skal jeg dra å hente lille gutten min! Kjenner at jeg lengter veeeeldig etter ham nå! Gruer meg til jeg skal være borte fra ham i fire dager i påsken!!!! Da skal vi nemlig til Budapest sammen med våre gode venner Jonas og Sarah!

Ha en strålende helg alle sammen!!!!

4 kommentarer:

  1. FOR ett skap!!!?!?!? HALLO??? Nå flytter jeg snart inn til dere! Det er jo ikkeno problem vel? Dere har jo så stort hus så vi kan jo bare bo i kjelleren? ...

    Gleder meg til og komme til dere snart og se live!! Tenkte høre om dere ville komme hit en tur til uka? Barsel gjengen! :) Og da er det vel kanskje deg uka etter? Ellers er det jo ikke farlig hvor vi er henn heller da. :)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Heheh!!! Bare å komme det!!! Litt primitivt i kjelleren ennå, men det fikser du vel lett? Vi kommer en tur til uka vettu! Så tar vi det her uka etter ;))Blir nok ikke babysang på meg i morra.... Fått omgangssyken:(

    SvarSlett
  3. Lekkert!!! Ser etter skjenk, ikke lett å være kresen..
    Men det var bare kjempefin :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk!!!! Er veldig kresen jeg oxo, så jeg venter heller til jeg finner det jeg leter etter;)

    Håper formen din er bedre!!!!

    Klem

    SvarSlett