fredag 2. april 2010

Budapest i morgen!





1257958011_budapest.jpg

I morgen farer det avstet til Budapest, og det med blandede følelser. For det første gleder jeg meg til å tilbringe fire dager sammen med elsklingen min! For det andre sammen med våre gode venner, Jonas og Sarah. For det tredje gleder jeg meg til vi skal på SPA, og shoppe.  For det fjerde å oppleve og oppdage en ny storby. For det femte god mat og drikke. For det sjette mildere vær. For det syvende GRUER JEG MEG TIL Å DRA FRA WILLIAM !!!! Merker det siste trekker ned alt det andre, men det skal nok gå bra! Jeg vet at han er i trygge hender til bestemor og bestefar som skal bo her hos oss mens vi er borte! Han kommer til å få MASSE oppmerksomhet hele tiden! 

I mellomtiden får dere andre ha en fortsatt god påske! Og her er ett påskeegg til dere fra meg! 




307_paskeegg_m_innhold_09_470x381.jpg





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar