mandag 31. mai 2010

Sommeren er her!

Nå har sommern kommet til Dale! Verandaen er klar for både sol og skygge. Vi har nemlig kjøpt oss en paviljong. Utrolig deilig å ha en plass å hvile huden for den sterke solen. Jeg ble veldig glad når vi satte den opp da vi så a det fulgte med myggnett! Genialt å kunne lukke igjen myggnettet, og være helt myggstikkfrie. Samtidig som sol og luft kan slippe inn. Vi bor jo tross alt mitt i skogen, og jeg kan godt se for meg et mygginferno.


Kanskje vi til og med lukker alle sidet på teltet og sover her ute når sommernettene blir for varme!




Jeg har valgt forskjellige farger på putene i hver gruppe. Den ene lavendel og den andre beige. Pynteputer i ryggen som går i offhvite, lilla og beige.


Førstkommende lørdag fyller jeg 30 år, og da skal vi ha 26 gjester her. Kommer til å dekke langbord på verandaen i tilleg til middagsbordet i stuen.
Jeg har en del å fikse med de neste dagene, så det kan hende bloggingen kommer i 2. rekke denne uken...




To slike kasser har jeg ved siden av hver gruppe. Enkelt å putte putene i om kvelden for så å bære de innomhus.


Terje og jeg har gått en tur i skogen i kveld. Plukket med meg en bukett markblomster på veien. Disse pryder det ene verandabordet.



Se så flotte farger!!!!


Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Så fint dere har fått det på verandaen nå. Skikkelig sommerstemning :)
    Gøy med mange gjester nåt du runder år da! Gleder meg til å høre hvordan det gikk!

    Han en fin kveld! :)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg masse til lørdag !!! :)



    Det er så lekkert hos dere!!:) Gleder meg til å sitte ute under den pavilijongen med myggnettet igjen! ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer!

    Jeg gleder meg til lørdag jeg også Johanne! Håper ikke vi ser no særlig mygg!

    Ha en fin dag begge to!!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det er så fiiiiint hos dere!!! Nå venter vi på tegninger fra arkitekten sånn at vi kan overbevise kommunen om at huset vårt passer FIIIINT på tomt 20! :-) Kos dere med fest! :-)

    SvarSlett
  5. Så spennende! Håper de godtar! Vi vil ha dere til naboer!!!!
    Vi krysser det vi har!

    Klem

    SvarSlett