lørdag 22. mai 2010

Flott start på pinsen!


I går hadde vi gode venner på grillings. Vi fikk også besøk av en studiekompis av Terje, Børge, og to av hans kamerater. De skal spille Fredrikstad cup denne helgen, og kom på overnatting hos oss fra fredag til lørdag. Vi koste oss ute helt til mørket falt på. Jonas var nok en gang kveldens grillkonge!!



Børge og Lars Erik nyter deilig grillmat.



Her er deler av gjengen samlet rundt bordet med god mat og rikelig med godt drikke!



Jeg anbefaler virkelig disse deilige boblene! Martini Rosè. Nydelig terassevin på varme sommerkvelder! Frisk og ikke så syrlig, men allikevel ikke for søt.


Lars Erik jobber for Canon, og hadde med seg en "artig" linse. Den tok i hverfall artige bilder:


Børge med stor panne :)


Frode med stor nese og panne.



Jonas med høy panne og skikkelige viker.



Nils med stor nese.



Terje med megabryn.



Sarah med kjempebriller.




Lars Erik med stor nese og lite fjes.



Meg med "litt" av hvert....



Som dere ser var det en nyyyydelig stille kveld med herlig solnedgang! Ser virkelig fram til mange mange flere!

Vi festet ut i de sene natterstimer, men vi med små barn måtte jo tidlig opp! Lillegutt våknet som vanlig kl 06.45.
Fordelen med dette er jo at vi får gjort mye fornuftig før andre i det heletatt tenker på å lukke opp øynene:)

Etter opprydding fra gårsdagen og en lang deilig frokost tok jeg meg en tur i skogen med Kira. Plukket nydelige kongvaler og syriner!


Kongvalene fikk plass på et stort sølvfat.


Disse nydelige syrinene satte jeg på et bord på verandaen. Ble en liten vase på bordet inne også, og den nydelige duften er slående i rommet!


Vi har også malt litt i dag! Ble nesten ferdig med verandagelenderet på lilleverandaen, men det begynte å regne, så vi får gjøre resten i morgen visst det blir fint vær!


Avslutter dagens blogg med et nydelig bilde av Hortensian min! Nyyydelig!

Fortsatt god pinse til alle dere der ute!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar