onsdag 19. mai 2010

Deilig vårdag!


I går fikk vi besøk av Hide, min arbeidsmakker på natt, og hennes vakre lille Molly! Lenge siden vi hadde sett hverandre nå. Vi har jo begge nok å henge fingrene i, så det er ikke så lett å treffes. Men i går fikk vi det i alle fall til!
Koste oss med nytrukket kaffe og en lang trilletur i våræret! Det er så utrolig deilig å se at gradestokken stiger for hver dag. Og vi kan være litt lettere i klærne.





På turen fikk jeg plukket noen herlige epleblomster! Store frodige greiner med masse knupper!
De står nå i en vase på stuebordet, og minner om at det snart er sommer!


Denne "lille" krabaten hadde jeg i HÅRET da vi kom hjem fra tur da! Gjett om det var jenter her som skrek!!!!!! Jeg hater småkryp, men må innse at jeg bor i et mekka for slike skapninger, så det er bare å vene seg til det først som sist.....


Her er dagens bilde fra verandaen! Nydelig skudd på disse trærne også:) Sitter ute ved hver minste anledning og nyter sol, varme og fulekvitter! Jeg kunne ikke hatt det bedre!


Casper kom hjem med sin andre lille mus i dag også.. Blitt en skikkelig jeger. Men musen må jeg vel begrave et sted stakkar.


Her er Casper igang med kattevasken sin. Tar på å fange mus tenker jeg ;)



William gaper opp for nok en bit med brødskive og leverpostei! 
I natt har hen hatt sin tredje hele natt med søvn. Nå er han snart klar for å sove på eget rom, men jeg er ikke helt klar ennå. Vil ikke at han skal blo SÅ fort stor!


Ha en strålende dag i solen mine venner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar