søndag 16. mai 2010

Regnværsdag!


I dag regner det ute, så da tilbringer vi tiden innendørs. Mye skal fikses i stand til i morgen, da hele familien kommer hit til middag! Jeg har bakt deilig sjokoladekake med bringebær! 
Så skal bordene dekkes senere i kveld.



I går koste vi oss med deilige ferske reker!!! Nam nam nam!
Jeg har et litt spesielt forhold til reker. Før jeg ble gravid elsket jeg dem, men når jeg var gravid hatet jeg til og med synet! Ble kvalm av å lese reklameskilt med "ferske reker". For ikke å snakke om å se dem i butikken.... Dette har heldigvis endret seg nå, men det tok jamme tid! Jeg har kun spist reker to ganger etter at William ble født, som nå er 7 mnd siden :)




Men nå som alt er som før dekket vi et koselig bord for to!
Her er maten klar! Med rett tilbehør. Dill, sitron, majonaise, rødløk og loff. Og selvfølgelig en pils ;)
Det smakte nyyydelig :)







I dag har mamma bursdag!
Hurra for mamma`n min!!!Gratulerer med dagen! Sender en symbolsk rose til verdens beste mamma. Gaven får du i kveld.
Gleder oss til å feire dagen med deg senere i dag!




Jeg har også sittet å laget et bilde av William som vi skal ramme inn og henge ved siden av sengen hans! Ble dessverre litt uklar tekst på kopien på innlegget her, men det er lesbart :) Syns diktet var så vakkert!!





Ha en strålende dag !




2 kommentarer:

  1. Hei hei !!:)

    Så koselig at du ville være med på giveawayen min!! Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal ha som gave:) Det er så stas å sende gave i posten til en eller annen!!:)

    Reker er jammen godt altså! Jeg likte det når jeg var gravid å jeg!:) LIkte alt igrunn;)

    I dag er jeg meget redusert etter utdrikkningslag i går.. :( At jeg aldri lærer når nok er nook !?!? Blir jo ALLTID like dårlig!

    Gleder meg til vi treffes en dag til uka!:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hmmmm.... Gave ja! Hva skulle det vært? Noe som passer hos de fleste :) Kanskje et fint lys?? Eller et skilt?? Tenkte også å ha giweaway nåe jeg har fått 5000. Er oppe i 3000 nå ;)

    Huff fyllesyk i dag? Tregt! Men tyder på at du hadde det morro da ;)

    Kose dere på 17. Mai i morra med is og brus og alt det der!

    Håper å se dorr til uka :)

    Klem

    SvarSlett