tirsdag 25. mai 2010

Lenge til vi blir arbeidsledige!


Pinsen er nå over, og vi har holdt på med huset hele tiden.
Vi begynte å male lilleverandaen på lørdag, og på søndag ble den ferdig! Det ble veldig fint, og fasaden fikk seg et løft. Nå er det bare utelamper og trappen som gjenstår før inngangspartiet er ferdig. 
Når man har hus har man alltid noe å henge fingrene i.



Her er verandaen nymalt og fin.


Vi hadde mer å gjøre, så Terje satte i gang med å snekre trapp.






Her tar jeg det første steget i den nye trappen!


Og her ser dere resultatet!!!! Knall fornøyd!
 Gutten min er såååå flink! 
Alle skulle hatt en slik "altmuligmann" :)


 Terje og William tar seg en velfortjent pause! 
Litt slitne etter en lang dag begge to.


Hverdagen kaller!

Da jeg skulle kle på William i morges oppdaget jeg at det ikke var så mye i klesskuffen hans som passet lenger. Dessuten er det jo betraktelig varmere i været, så mor måtte ut på shopping!! Da passet det godt med bestemordag slik at jeg ikke trenger drasse på vogn, og stellebag. Handleturen går LITT raskere når jeg er alene! Vet at prinsen har det som plommen i egget hos bestemor og bestefar, så jeg dro med god samvittighet!!!


 Masse fint, så nå gleder jeg meg til å kle ham opp!





Vet ikke om jeg har fortalt dere at vi skal gifte oss 28. Mai neste år?
Vi er godt i gang med planlegging, og i kveld skal vi ha møte med de som skal stå for maten! 

Bryllupet skal stå i gamlebyen kirke her i Fredrikstad, og selskapet skal holdes i Komandantgården som også ligger i gamlebyen. 
Tenk om et år er vi mann og kone!!!
Vi gleder oss!




Tjallabais mine venner!

2 kommentarer:

  1. hei hei:) Så utrolig flott blogg du har og ikke minst det flotte hjemmet!
    Flinke som står på og ordner:) er nok mye jobb med ett stort hus:)

    Og så koselig med bryllup neste Mai:) lykke til med planlegging:) klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så koselig med kommentar:) Jeg blir så glad når folk jeg ikke kjenner kommenterer bloggen min!
    Har også vært inne på din fine blogg! Herlige små barn du har :)

    Spennende med både hus og bryllup;)

    Klem

    SvarSlett