torsdag 13. mai 2010

Kristihimmelfartdag

I dag er det Kristihimmelfartsdag, og Terje har fri. Vi skal bruke dagen på bare kos. Deilig å ha en ekstra fridag sammen. Våkne opp uten stress og mas. Og bare gjøre det vi har lyst til.




 I natt sov William bra. Var kun våken èn gang, kl 04.30 og fikk seg litt mat. Jeg er veldig heldig å fortsatt ha melk til han, så nattmåltidet er ikke noe pes. Deretter sovnet han igjen, og sov helt til 08.30. Deilig deilig deilig!!!

Vi koste oss med en lang deilig frokost, og William fikk smake brød for første gang! Han er jo slik en matmoms, så når han ble vant til konsistensen gikk det ned på høykant! 
Er så gøy å introdusere han for nye smaker! Se uttrykket i ansiktet hans, og iveren etter mer.







Gleder oss masse til tilden framover! Det er så mye som skal prøves ut og utforskes. Den dagen han sier sitt første ord, eller krabber, reiser seg, går... Herregud jeg kommer til å felle mange gledestårer vet jeg :)

Jeg har også bakt deilig sundt brød i dag! Så nå dufter det godt i hele huset. Kan dere tenke dere noe bedre enn duften av nybakt brød? Ikke jeg i hverfall :)



Hadde ikke brødform, så jeg måtte improvisere. Men det er jo bare sjarmerende at det har en litt annen form og er litt flatere enn butikkkjøpt brød da! Gleder meg til å sette tenne i det senere i dag!



Vi hadde håpet på litt finvær, men det er overskyet og nåkså guffent ute. Derfor koser vi oss inne med kaffe og hverandre. Håper vi får tid til litt "skosgarbeid" litt senere!

Ha en fin dag dere også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar