lørdag 15. mai 2010

Se hva jeg har kjøpt!


I går var det mye som skulle fikses! Det er jo 17. Mai på mandag, og da skal hele familien hjem til oss! Jeg var ute å handlet inn laks til middagen, og på vei hjem "måtte" jeg bare innom Bøtter og spann på Gressvik. Er en stund siden jeg var der sist, så jeg hadde nærmest abstinenser ;)
Kommer aldri derifra uten noe i posen, og denne gangen kjøpte jeg dette:



En fin lykt. Skal vel få en plass der den kan henge, men foreløbig satte jeg den ved siden av en gammel meierikasse .


Så fant jeg denne kransen. Kjempelekker!




En kleshenger med pærler til å pryde gangen. Tenkte å henge en gammel kjole som bestemor sydde når hun gikk på skolen. Kjolen har jeg ikke srtøket ennå, så hengeren er "tom".

På kvelden kom min kjære søster og Sarah og Marcus på grillings. Selv om det var overskyet gikk det fint ann å grille, men vi fant ut at vi skulle spise inne! Er så utrolig godt med grillmat! Bare slenge maten på grillen, så fikser den seg nesten selv!




Sarah konsentrerer seg med koteletten.


Sarah og Marcus passet hunden til pappan sin denne helgen. Torres. Kjempenydelig liten valp som er en blanding av Skotsk fårhund og Bordercollie.


Kira og Torres fant fort tonen, og hadde det kjempegøy!


I natt har William hatt sin første natt uten mat! Var veldig spente på hvordan det kom til å gå! Han sov helt til 04.00 før han var sulten, men den gang ei.... Fått tips på helsestasjonen hvordan vi skulle gå frem. Han skulle få gråte i 5 minutter før vi skulle gå bort til sengen og gi ham sutten. Så skulle vi si : "Nå må du sove. Nå er det nattan!  Mamma og pappa er glade i deg!" Det tok en halv time før han sovnet igjen!
Må si at det var en tøff halvtime! Siden det er jeg som har puppen er det ekstra tøft! Jeg vet jo at visst han får den, så blir han fornøyd og sover videre. Men jeg syns jeg klarte meg bra! Vet jo at det er til hans eget beste, og at han ikke lenger trenger mat på natten.


William i full sving med "tannpussen". Eller "gompussen". Han har jo ikke fått tenner ennå, men er i godt i gang med å bli kjent med denne rare dingsen!


Ønsker alle en fin lørdag!!!!

1 kommentar:

  1. Kjempe kost tante, og det med william funka jo bra :)

    SvarSlett