søndag 6. juni 2010

Jeg har bursdag!


I går 5. Juni fylte jeg 30 år! 

Dagen skulle tilbringes med gode venner her på Dale. 
På menyen sto det kremet fiskesuppe som jeg selv laget, med god hjelp fra svigermor!
Bakte også brytebrød til.

Må ærlig innrømme at det smakte nyyydelig :)


Her er velkomstdrikken klar. Cava med isbit og jordbær.



Festen hadde vi ute på verandaen. Utrolig deilig å ha fest ute, da blir opprydninge så mye enklere!
Var litt lur og serverte mat og drikke i plastglass. Utrolig deilig å bare kaste alt etter bruk.


Gjestene:


Her er en del av gjengen smalet rundt bordet. Jeg tilberagte det meste av tiden på kjøkkenet, men fikk minglet med gjestene etterhvert.





Rebusløp!

Vi ville gjerne ha det litt gøy også, så Terje og jeg lagde rebusløp.
Dette for at gjestene skulle bli litt mer kjent med hverandre.
Vi merket stor forskjell etter "løpet". Da hadde de blandet seg anderledes enn før vi satte igang.



Her er første post.
Hvem blir kveldens Lynvinge.
Om å gjøre å senke en pils på kortest mulig tid!


Her er vinneren! Andreas (til venstre) klarte det på 6 sekunder!!!




Jeg satt på post nr 5, og dette var desidert den morsomste!
Først skulle laget drikke 4 shot. Siden vi hadde både gravide og kjørende så måtte noen ta fler enn en.

Deretter skulle de finne en på laget som skulle prøve å få så mange marsmellows i munnen som mulig!


Anette med 15!



Andreas med 11. Han gjørde det bedre med pilsen ;)



Kristian med 16



Daniel med 14




Og sist vinneren Jon Fredrik med 20!!!!




Her er en del av gjengen på vei til siste post som var å skyte en ølboks med luftgevær.





Anne Marthe og Jon Fredrik koser seg!



Flere som har det kost!


Gavene

Jeg fikk så utroooolig mange fine gaver! Tusen tusen takk til dere alle!
Legger ut et knippe av dem:



Av min kjære Terje fikk jeg et nydelig diamantsmykke, matkurs og armebånd av William!


Kortet var på rim og det sto:

"Gratulerer med dagen vår vakre kvinne.
Takk for at du får våre liv til å skinne.
Med kjærlighet gjør du vårt hus til et hjem,
du stråler av godhet,har aldri vært slem!
Vi elsker deg masse og det er en ære
å feire deg idag med de du har nære.

Sus fra gutta dine!"

Hæææærlige elsklingen min!
Tusen tusen takk <3 <3




Denne flotte diamantringen fikk jeg av mamma og pappa!



Deilige kremer.



Flott smørklokke.



Nydelig lykt med fugl.



Søt figur.



Kjempeflotte øreringer!!!

I tillegg fikk jeg : hengekøye, to flasker god vin, toalett mappe med småstæsj, scrappe bag,
smykkeskin, nøkkelring, Lisbeth Dahl paraply, smykke og to sett til med øredobber, gavekort på pedikyr, blomster, bilderammer. Tusen takk!!!!



Dagen derpå

William fikk også en gave av Fadder Jonas og Sarah!



En kjempe kosebamse.
William elsket den ved første øyekast:))



Tusen takk alle gode venner som var med å gjøre dage min spesiell!!!!
Jeg er så utrolig glade i dere ALLE sammen!

1 kommentar:

  1. Hallo loppa !!! :)

    Takk for en kjempe morsom kveld!! Og det rebus løpet var heeelt KONGE !!! :) :) Det må jeg kopiere en gang!:)

    HAn var HELT rå på øl`en han på laget mitt! Fy flate ;)

    klar for gjentagelse og la bilen stå en annen gang!:)

    MASSE fine pakker!! Du er en stor heldiggris rett og slett !! :)

    SvarSlett