mandag 10. mai 2010

Tiden flyr!

Nå er helgen atter en gang over, og vi starter på en ny uke. Denne helgen har det skjedd mye, og jeg har nesten ikke sett noe til min kjære Terje. Grunnen til det er at han har hatt jobbehelg. Og jeg har vært i farten.


Blåbærskudd i hagen!


På fredag hadde vi besøk av Anki, søstra mi og en venn av henne. Det var kjempekoselig! Vi koste oss med fredagsrett nr 1, nemlig taco. Tror ikke vi er de eneste i norges land med dette på menyen på fredagene:) Enkelt, sundt og veldig veldig godt! Jeg var redd at jeg ikke kom til å nyte det fult ut siden jeg har blitt kjempe forkjøla! Hoster og nyser omhverandre. Heldig som jeg er fikk jeg tilbake smaken rett før vi skulle spise. Jeg er så "heldig" at jg bade er forkjøla og allergisk på samme gang.... Så da hjelper det heller ikke med allergitabletter!
lørdag var jeg invitert på fest til en kollega, noe som jeg hadde gledet meg til leeenge! Men som jenter flest hadde jeg lite spennende i klesskapet så jeg måtte ut på klesjakt. Fikk med meg mamma på shopping, og tro det eller ei fant jeg masse fint! Tenkte som så at jeg skulle finne noe som kan brukes både til hverdag og fest. Vi pløyet gjennom hele Borg storsenter, og rett før jeg gav opp åpnet det en dør for meg! Jippiiiii! 

Nydelig topp som føles som en nattkjole og ser ut som en brudekjole. Med ola-tights og blått blondeskjerf. 


Her med brunt tilbehør.



En annen nydelig topp. Dette var lørdagens antrekk.



En lett underkjole med blonder. Ser veldig rosa ut på bildet, men den er beige.



Så fikk jeg kjøpt to nye par sko.

Jeg hadde en heidundrenes kveld hos Mona sammen med koselige jobbvenner. Vi koste oss med deilig spekemat med godt drikke til, før vi endte opp på byen. Trodde jeg kom til å være slakt på søndag, men heldigvis var formen overaskende fin! Det at man er alene hjemme dagen derpå med en baby setter nok en liten sperre på inntaket, men jeg hadde det allikevel veldig morro!

Jeg var så heldig å ha Marcus på overnatting, så han underholdt William litt for meg. Da Terje kom hjem fra jobb sto trefelling på programmet! Vi har, eller hadde fire store furutrær inntil verandaen som skulle bøte med livet. Jonas kom å hjalp til som vanlig! Snille snille Jonas som alltid hjelper til. Godt vi kan bidra med litt ved slik at han og Sarah holder seg varme til neste vinter;) 


Terje "vedhugger"



Her kverner Terje alle grener sånn at det bare blit møle igjen. Noe som skal få ligge å bli til jord.


"Vedhuggeren" Jonas


 

Her faller et av fire trær.



Dette blir fint å fyre med.



Ny luftigere utsikt!



Litt is måtte til innimellom slaga! 
Som dere ser falt det i god smak hos veslegutt!



Ha nok en fin uke alle sammen!!!!

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en kjempe fin helg, koselig!
    Men du, jeg må bare spørre.. De to hvite toppene på bildene øverst, de var bare aldeles nydelige!!! Er det lov å spørre hvor de er kjøpt, rett og slett for å herme? Elsker bare sånne klær!!!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Vært en fantastisk helg ja ! De toppene kjøpte jeg på Borg storsenter der hvor Confident lå før.... Husker ikke hva butikken heter. De hadde mange fine topper der! Så absolutt verdt et besøk :)

    Håper formen din er fin!

    Klem tilbake

    SvarSlett