fredag 28. mai 2010

Flere skatter!

Nå er det en stund siden jeg har blogget om interiør og stæsj, så nå syns jeg det er på tide:)
Jeg har vært på utkikk etter bilder til å ha på veggene her i huset, men ikke kommet over "det helt store" ennå.
Da jeg var hjemme hos mamma her om dagen, kom hun med et par bilder som skal få sin plass her etterhvert. Ikke helt bestemt meg for hvor enda, siden bildene er av engler.
Jeg syns de er helt nydelige. Det beste med de er at de har er fra mamma var liten. Syns det er artig å ha slike familieskatter rundt om i huset!


Dette bilde er det største av de to, og det hadde mine besteforeldre på soverommet sitt.
Både motivet og rammen er nydelige! 
Dette bilde kommer nok enten til å få plass i stuen eller på vårt soverom.




Bilde nr to hadde mamma over sengen sin.
Tenker det får plass på William sitt rom. Syns ikke det spiller noen rolle at det er ei jente på bilde. Legger man godviljen til kan det jo være en gutt som er glad i rødt og rosa ;))


Dagen i dag er litt spesiell!
Dette er nemlig datoen for bryllypet vårt neste år! Så om et år er vi nok i full sving med å pynte oss!

Vi var som jeg nevnte i et tidligere innlegg på møte med kokken på tirsdag. Fi fikk bestemt oss for meny.
Denne kommer dessverre til å være en hemmelighet. Eneste jeg kan si er at det kommer til å bli perfekt, og smake helt nyyyydelig!

Ønsker alle en fin helg!
Selv skal vi i bursdag til en venn i morgen, noe som vi gleder oss til. Willaim skal sove hos mormor og "bætte" for første gang, og gjett om det er noen som gleder seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar