tirsdag 11. mai 2010

Bestemordag.

Jeg er så heldig å ha verdens beste svigermor! Hun er snill, ærlig og rettferdig. Jeg føler at jeg kan prate med henne om alt. Nesten som min egen mamma. Terje sier at jeg prater med henne mer enn det han selv gjør, og det stemmer nok. Noen ganger hender det at jeg sier: " Du skal ikke ringe mamman din da?" Selv har jeg et fantastisk forhold ti min egen mor, og forventer nesten at han skal ha det også, men gutter er nå engang gutter da ;) Jeg ser til og med svigermor, Einy, mer enn det han gjør. Dette er nok fordi vi trener sammen på friskis og svettis et par ganger i uken. Det som er så imponerende er at hun tar en utfordring på strak arm. Enten om det er å ha med seg barnebarnet sitt, kjøre lange strekninger, trene noe nytt,  kjøre med henger (bare det er rett fram, og hun slipper å rygge ;) ) hente lift. Jeg kan ramse opp i fleng. Hun er også en fantastisk flott bestemor og forbilde for William. Ingenting er umulig!!!!

En dag i uken kommer hun hit og henter barnebarnet sitt. Det setter jeg stor pris på, og jeg vet at både Terje og William gjør det samme. Jeg kan skrive under på at bikkja og katten gjør det også, for da får jeg litt tid til dem ;) 

Einy sier selv at hun gjør det mest for sin egen del, for at hun får være sammen med sitt første barnebarn! Og det skjønner jeg jo :) Men som jeg nevnte over får det mange godt ringvirkninger!!! 

Så dette innlegget ble dedikert til deg Einy!!! Takk for at du er du, og at vi har så mange fine stunder sammen! Man sier jo at man ikke kan velge sine egne svigerforeldre, men hadde jeg måttet velge hadde jeg valgt dere!!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar