tirsdag 27. april 2010

Ny travel uke!

Kira nyter godværet


Nå er det igjen noen dager siden forrige blogging, og grunnen til det er at jeg har så mange jern i ilden om dagen. Konfirmasjonen tar jo selvsagt mye tid. I tillegg er det det fine været som gjør at vi er ute til sent på kveld. Vi benytter enhver anledning til å gå tur i skogen. Vi har investert i bæremeis til veslegutt sånn at alle er med. Kan tro han koser seg på tur. Bonusen med det hele er at han sover jo så godt om natten. Masse inye inntrykk for han å fordøye. Hadde en veldig artig og sjelden opplevelse på tur i går, som jeg gjerne vil dele med dere. Vi kom til et jorde som var veldig bløtt, og fant ut at vi skulle ta en annen vei over. Da kom vi til et område der trærne bare var hugd overende og forlatt!!! Men når vi så nøyere etter på huggemetoden så vi jo at det ikke var noen øks som hadde vært på ferde, nei nemlig BEVERE!!! Ja riktig! Rett her borte! Vi så at det var "vannkanaler" rundtomkring, og sånne beverhus her og der. Vi sto og betraktet det en stund, og der rett foran oss plasket en bever!!!! Herreguuud så artig :) Vi kommer til å ta med oss kameraet dit en dag og sette oss et stykke unna og håpe på å få et blinkskudd med telelinsen. Hadde desverre ikke med oss dette i går, så bilder må jeg legge ut en annen gang.

Lars- Erik og jeg koser oss i sola


I helgen har vi også investert i nye hagemøbler. Kjempefine hvite, akuratt sånn jeg ønsket meg! Så i helgen har vi innviet verandaen med grilling sammen med våre gode venner Sarah, Jonas og Lars-Erik. Ser nå fram i mot en fin vår og sommer på verandaen :)


Jonas mekker seg en pølse


Gutta sto for grillig av kjøtt


Williamsen måtte ta til takke med velling


Vi spilte også poker på lørdag. Dette med sjetonger selvsagt :) Og gjett hvem som vant?! JEG!!
Helt sikkert nybegynnerflaks, men morro var det!!!!


Sarah er ivrig i poker :)


Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar