lørdag 17. april 2010

Selger litt av hvert

Etter at vi flyttet fra Gressvik og hit på Dale, er det mange ting som bare blir stående i esker i kjelleren. Mye som jeg syns er for ille å kaste. Siden vi har byttet stil er det masse som vi ikke får brukt. Fikk derfor en idè om å selge noe av det. Legger det derfor ut for salg. Ser ikke ut som de har vært i bruk en gang.

Visst det er noe som du kunne tenke deg, er det bare å legge inn en komentar, eller sende meg en mail på mariaseter@hotmail.com,  eller sms 40649795

Jeg sender gjerne ting i posten, men da er det kjøperen som betaler porto. 


Lysestake til kubbelys:Kr 100


Tre telysestaker: kr 50


Tre sorte telysestaker i tre: kr 50


"Sølvfat": Kr 70


Glasskål til lys el evnt. godis : kr 50


Smykkeskrin i glass m/ speilbunn: kr 50



Vannkaraffel el vase: Kr 50


 To telysestaker : kr 40



to telysestaker til å henge opp i vindu: kr 50



Bilde: kr 30



To bilder: kr 60



Stort bilde med tyrefektermotiv: kr 60



Veske fra Guess : kr 100



Sølvveske: kr 80



Brun skinnveske: kr 100



Brun veske/ nett kr 50



Sort veske: kr 60



Liten konviluttveske i sølv: kr 80



Lydbøker: Kr 130 pr stk:










2 kommentarer:

  1. OAOOO!! SÅ mye fine ting du selger !! :) Det var kjempe lurt og legge det ut sånn til salgs da ! Må ikke kaste :) Jeg har veldig lyst til og kjøpe det smykke skrinet jeg!!! ?? Er det fortsatt til salgs???

    Klem

    SvarSlett
  2. Syns selv det var lurt;) Tar med smykkeskrinet på babysangen i morra jeg!
    Klem

    SvarSlett