fredag 9. april 2010

Med i kofferten hjem!


Det ble som nevnt tidligere litt shopping! Og det er alltid gøy når prisene er gode. Og her er alle kuppene;)

       


Terje og jeg kjøpte oss kjempefine solbriller! Det var det eneste vi hadde planlagt å kjøpe der nede før vi dro. Det ble et par tøffe Ray Ban til begge to. Fikk tilbake momsen på flyplassen, så det ble en skikelig god pris ;) Fikk derfor mer til overs! De øverste er mine.

       



Denne parfymen fikk jeg prøve på her hjemme, så jeg hadde allerede bestemt meg på forhånd. Parfymer er ikke lett å kjøpe syns jeg. Det bogner jo av dameparfymer!

Denne gresshoppen syns vi var artig. Kjempeføtter som dingler. Denne skal vi henge i et vindu. Kos kos!

Disse koppene hadde de på vårmarkedet. Tenkte å ha de første hvitveisene eller blåveisene i muggen når de spretter frem.Så ble det litt til gullet også. 

Disse søte tøfflene hadde de også på markedet. Kjøpte i størrelse 22, sånn at William har gode tøffler til høsten og vinteren.

Og så fikk han en liten Adidas joggedress. Kjeeempe myk og deilig. Kommer nok til å bli så vakker i den!

Genser og t-shirt til meg. Kjøpte disse på Pull and Bear. Fin butikk meg fine priser!

        
Terje fikk også genser og T-Shirt. T-shirten ligger til vask, så den er ikke med.


Så ble det et par sko på oss begge.


       

I tillegg til dette kjøpte vi litt vin og noen gaver med til besteforeldre og tantebarn! 
Alt i alt er vi veldig fornøyde med alt som ble med hjem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar