mandag 19. april 2010

Den stor e blomsterdagen!

I dag har vært en fin dag. Startet med babysang. Koselig aktivitet for store og små. Etter dette dro jeg og hentet tantebarnet mitt, Sarah. Vi tok en tur i babyshoppen, der jeg kjøpte antrekk til William til konfirmasjon og 17. Mai. Det måtte jo bli en matrosdress!!! Litt skrukkete men ;)


Etter dette dro vi og kjøpte blomster. Får så lyst til å gjøre det fint på den flotte verandaen som elsklingen min snart er ferdig med. Mangler bare litt maling, men det må vi ta om en stund. Materialene trenger visst å tørke... 



Fasaden mot jordet.

Så mangler vi selvsagt møbler der ute da, men jeg vet hva jeg vil ha ;) Får smiske litt med Terje, for han vil visst ha noe som ikke krever vedlikehold.. Mens jeg vil ha noe som er pent!





Kasse med blomster som skal pryde verandaen. Nyyydelige! Masse knupper på, så de kommer til å bli enda vakrere:)) Me like!



Kjøpte også et prydtre og en eføy variant. Har plassert de i en potte på trappa. Skal ikke ha treet og eføyen i samme potte. De skal plantes sammen med stemorsblomster i to andre små ( som den ved siden av).




Denne porselensplanten ble også med hjem i dag. Vakre små blomster på den. Det beste med hele planten er visst man ikke er så god på vanning trives den best. Da kunne den komme tilbake gang etter gang i følge blomsterpiken i butikken.  Så det passer fint :)


 Her er de søte blomstene.



Må også vise dere pionene jeg kjøpte i forrige uke. Nå har de sprunget ut! Lukter pioner i hele stua her nå, og de er også en fryd for øyet!



Ha en blomstrende kveld alle sammen <3

2 kommentarer:

  1. Gudameg, så mange nydelige blomster! Vente på lønning, så får jeg ta meg en tur til blomsterbutikken selv.. Huset deres er så nydelig!!
    Nå har vi også bestemt oss for å bygge (blir ikke før vi selger huset altså, om noen år), men gleder oss likevel :)
    Blir inspirert av dere vet du! ;)

    SvarSlett
  2. Bygge ja! Det er stas da! Hvor vil dere bo da? Ledige tomter her på Dale;)

    Klem

    SvarSlett