onsdag 14. april 2010

Litt av hvert.




I dag tenkte jeg å vise dere litt av det vi har i stuen. Over er en kam og en børste etter min bestemor. Det er i sølv, så det har vært litt av en jobb å få det blankt og pent. Ennå er det litt slitt, men det er tidens tann som har satt sine spor. Er jo det som gjør det så fint og syns jeg. At man kan se at det har vært i bruk! Både børsten og kammen er det gravert inn Inger  som var navnet til bestemor. I tillegg er det gravert inn 10.05-38 Da vil det altså si at hun fikk dette i 20 års gave. Hun hadde også et speil, men det er hjemme hos mamma ennå ;)






 Denne lykten fikk vi i innflyttningsgave av ei venninne. Jeg har pyntet den litt ekstra med blondebånd og perlebånd. Gjore den ekstra fin!      



Her har vi mitt siste kjøp. Jeg kom nemlig over denne boksen i går, da min søster og jeg var på harrytur i Sverige. Har vel ikke akkurat den i stuen, men jeg ville vise dere den i alle fall! Koselig å kunne be de te-drikkende på te fra denne boksen;)

Ha en fin dag alle sammen!!!

2 kommentarer:

  1. ÅÅ hællemåååne !!!! :) De tingene til Inger var jo helt nyyydelige !!!! :)

    Åh du er heldig! Nok en gang flotte ting i ett perfekt hjem!! :)

    SvarSlett
  2. Ja de er fine vel! Kjempe kost å ha sånne ting! Ekstra kost når det er fra bestemor syns jeg! Tusen takk for en kjempekoselig dag!

    Gleder meg til å se dere igjen! Blitt så ille glad i dere alle!!!

    Klem

    SvarSlett