torsdag 22. april 2010

Den store rengjøringsdagen.

I dag skal det vaskes fra kjeller til loft. Vi skal ha konfirmasjon til Marcus ,tantebarnet, her hos oss neste søndag. Så da skal hele huset få seg en real vask. Ikke det at det er så ille her, siden vi flyttet inn i jula, men støv blir det jo OVERALT!!! Jeg er så heldig å få mamma på besøk, så hun tar seg av Williamsen mens jeg fikser. Har allerede fått ut tepper og støvsugd verandaen. Skal si vi småbarnsmødre er effektive når de små sover :) Har aldri mer vært så effektiv etter jeg fikk barn! Lurer på hva jeg da fylte tiden med. Jeg jobber nattevakt som sykepleier, så jeg har jo myyye fri på dagen. Jobber mindre og tjener mer. Hurraaa! 

Det er jo utrolig fint vær ute i dag også, så jeg håper å få tid til en tur i skogen med Kira. Det syns jeg vi fortjener. Først skal vi nyte frokosten ute på verandaen. Kanskje jeg kan få litt farge på den bleke vinterhuden:)

Ha en strålende dag i solen alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar