fredag 16. april 2010

Fredag igjen

Endelig helg igjen! 
      


I dag har vært en kjempekoselig dag, men med unntak av at lillegutt har fått vaksine. Ikke bare èn.... Nei da. TO ! En i hvert lår!!! Stakkars lille gutten vår. Han var veldig flink da. Skrek bare litt. Værre for mamma`n! Veldig rart det der. Selv om jeg er sykepleier, og vant til å stikke andre, blir jeg helt kvalm når William skal ha sprøyter... Tror det er mange med meg der. 
Etter helsestasjonen dro vi en tur opp til bestemor Einy. 

Så møtte jeg min gode venninne, Anette, for lunsj i Gamlebyen. Vi tok turen til Mormors cafè. Der vi koste oss!

Etter vi hadde spist og skravlet litt tok vi oss en runde rundt i Gamlebyen. Syns det ser så koselig ut å bo i Gamlebyen. Et eget lite samfunn med alt du trenger rett utenfor. Så koselig å titte i de små butikkene. Vi Dro innom Kong Fredriks damer. Der Sarah, som vi var sammen i Budapest, jobber.



              
Turen gikk også til Galleri Mimosa, der jeg kjøpte dette kakefatet :) Av en eller annen grunn er jeg veldig svak for ting på stett om dagen. Og siden tantebarnet mitt, Marcus, skal konfirmeres om 14 dager, hadde jeg en goood grunn til å ta det med hjem! Gutten jo ha kake på stettefat.... Ikke sant?!


Falt også for denne kurven. Den passet perfekt til paraplyer syns jeg!
Ikke det at jeg håper å bruke de så mye framover, men paraplyene må jo ha en plass de også ;)

        

I dag har jeg også lyst til å vise dere nok en familieskatt! Denne sigarettesken i sølv er etter min bestefar Karl! Utrolig morsom og dekorativ. I tillegg til navnet er det gravert inn årstall inne i esken 23.1-40. Dette har nok også vært en fødselsdagsgave.


         


Jeg avslutter med et kosebilde av godgutten min og meg, og ønsker dere alle en riktig god helg!!!! <3<3<3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar