tirsdag 23. februar 2010

Vinterferie!

Skolen har jo vinterferie, og da er det så koselig å ha tantebarna våre på besøk! To nydelige unger, eller ungdommer da;) Sarah som fyller 10 år nå på mandag, og Marcua på 14. Vi har kost oss med omelett til frokost og gått en lang tur! Marcus ville ikke bli med på tur, så det ble Sarah, William, Kira og meg:)Så er jeg heldig å får masse hjelp med William sånn at jeg får ryddet og støvsugd uten å måtte underholde ham samtidig:) 

Ute på tur!

William godt nede i vogna.

Vaskerommet har også endelig blitt ferdig, og det har blitt sååååå fint! Jeg har verdens beste og flinkeste samboer som har jobbet sent for å få det ferdig! Han har evnen til å gjøre ferdig ting når han først setter i gang! Nå skal jeg endelig få orden der inne også:)


Her er vaskepulverbeholderene mine! En for farget og en for hvitt tøy!

Her er sitter jeg og ammer og blogger på en gang;) Og ønsker dere med dette en god kveld og natt!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar