torsdag 11. februar 2010

Kveld igjen..

Nå er det ro i huset nok en gang! Pappan bader William, og jeg lager litt kvelds. Spagetti og kjøttsaus. Litt sent kanskje, men pytt pytt. Men sånn blir det når dagen er fullbooket. Jeg har prøvd å trimme bort litt gravidfett ved hjelp av spinning. Fyyy så sliten jeg ble ;))
Var veldig koselig på barseltreff i dag! Tiden går jo så fort når man hygger seg! Men det er ikke lenge til neste gang da heldigvis!
I kveld håper jeg Terje kan vise meg litt hvordan man fikser bilder fra kameraet og inn på Macèn. Er ikke så dreven på sånt :/ Vil jo så gjerne dele med dere hvordan vi har det her i det nye huset! Ha en fin kveld og en god natt!!!
Slengermed et lite bilde av Kira!!!! Hehehe.... Det gikk med masse skinke for å få til dette kan du si;))

1 kommentar:

  1. hei på deg og god kveld i tua!! Takk for i dag forresten!! Hærlig bilde av Kira!! Vakker!! Og se å få fiksa kamera så blogglandia kan få se det fineste huset i fredrikstad!! :)

    Stor klem!!

    Blitt bedre i formen???

    SvarSlett