søndag 14. februar 2010

God morsdag!!!! Og Valentiner dag!!




God morsdag alle mødre!!!! I tillegg er det jo Valentinesday, og Terje og jeg har vært sammen i 3 år i dag!!!!I Jeg har fått masse kost av elsklingen min!  I 3 års gave fikk jeg nydelige skinnhansker og nøkkelknippe:




                                                    

Så fikk jeg nydelig plante:

Og en langstilket rød rose:



Siden Terje har bursdag i morgen så feiret vi den i dag! Vi tok på oss turtøy og gikk på ski. Jeg måtte la skiene være hjemme siden William på snart 4 mnd skulle være med. Han bar jeg i babybjørnsele på innsiden av jakka. Og han sov fra vi dro til vi kom hjem igjen. Vi ble en stor gjeng. Mamma, pappa, søstra mi med sine to barn, svigermor og svigerfar, broren til Terje og Jonas som er en gooood venn :) Og for ikke å glemme Kira og William;) Vi pakket sekken med pølser ,kakao,boller og kaffe! Hadde en nyyyydelig tur:)
Her er gjengen samlet rundt bålet.

Elsklingen på tur.

William og meg:)

Kira jakter på snøballer!


Hadde også tenkt til å legge ut noen bilder fra huset i dag, men det får jeg ta i morgen. Vi skal nemlig ut å spise på resturant i kveld!! Ha de tfint alle sammen og ta ekstra godt vare på hverandre i dag!!!!!!


1 kommentar:

  1. Hei hei !!

    Såut som dere hadde kost dere ja :) Deilig. Vært på tur i dag vi også! :)

    Mye fint du fikk av Terje da?? Gøy med gaver!!
    Kos dere ute og spise !!:)
    STor klem

    SvarSlett