mandag 22. februar 2010

Barseltreff!


I dag har vi hatt barseltreff hjemme hos meg. Passet veldig fint, siden vi hadde masse mat igjen fra dåpen. Nå er vi fem jenter med hver vår baby som møtes en gang i uka. Skal bli deilig når snøen forsvinner, for da kan vi trille tur også. Nå er vi bare inne og koser oss med mat og kaffe. I dag har også svigermor vært her. Hun har fortalt om FitLine. Det er vitaminer og kosttilskudd som skal gi energi. Jeg har gått på det siden desemer, og har fått masse overskudd. Tantebarnet mitt, Sarah, har også vært her i dag siden det er vinterferie på skolen. Hun har ordna med barne, og hatt det som en ku i en grønn eng ;)


Sarah og Ea-Madelen. Kira i bakgrunn:)


Syver!


Johanne og Ronja


William og bestemor

1 kommentar:

  1. ååå så fine bilder !!! Syver var jo den kjekkasen på bilde !!! ( han er jo det i virkeligheten også!! )

    Jeg koser meg så gløgg i hjel på treffene og går like grønn av misunnelse ut av huset ditt hver gang ...

    Det er så koselig at vi er isammen syns jeg !

    Tusen takk for i dag!:)

    SvarSlett