fredag 19. februar 2010

Dåpsforberedelser!

Hei hei! Jeg skal starte dagen i dag med å takke for at jeg har verdens herligste og tålmodigste unge!!!! Han smiler og er glad uansett om mamman har litt liten tid til han!!! Så lenge han er mett og uthvilt er han fornøyd <3 <3







I dag har jeg virkelig satt inn støtet til dåpen, og Alt skal gløres i løpet av 2 dager. Har allerede bakt glasursnitter og fyrstekake, og filetert røket laks. Har også tatt frem litt bordpynt og ordnet litt med blomster og lys. De neste timene skal gå med til rengjøring og borddekking. Så skal de siste tingene handles inn. Må ordne litt i morgen også, for det er ikke alt som kan gjøres ferdig i dag.

  






Vi har også fått skaper til vaskerommet som Terje skal montere ferdig når han kommer hjem. Det skal bli så deilig med god skapplass der inne også! Så skal jeg henge opp en liftgardin! 


2 kommentarer:

  1. Hei på deg SUPERDAMA!!!

    Ja for det er akkurat det du er :) Super flink, super lekker å super super !!!

    Du står på, kjempe flink er du! :) Og for ett hærlig bilde av kjæreste William!! Så blid og pen gutt!!

    Og gangen din er kjemep fin!!! HELE HUSET!!
    jah .. jeg har fått meg ny termos jeg ...

    Lykke til og ha en fiiiin helg!! Lykke til med dåp! Gleder meg til mandag og rester!;) he he . Ikke slit deg ut da mor.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe! Superdame ja :) Det var litt av et kompliment!!!! Nå har gjestene gått hjem, og vi har hatt en suuuuper dag!!! Masse rester igjen, så vær sulten i morra!!!! Kom sånn i 1100 tiden ? Klem

    SvarSlett