søndag 21. februar 2010

Den store dagen!



Da var vår lille vakre William døpt, og dagen har bare vært fantastisk! Det er utrolig hyggelig å samle alle som man er glad i på en gang!!! Vi er mette og gode alle sammen. Nå skal jeg få av meg Bunaden, og slenge meg ned på sofaen. Men aller først så må jeg jo vise dere hvor utrolig fint vi har hatt det i dag:

Her er dåpskaken, som var knallgod. Fylt med skogsbær og vaniljekrem:



Dagen startet kl 08.00 Da skulle mor (jeg) fikse seg. Og far kvalitetssikret karbonadene ;) Dåpskjolen og bordene var klare!!!



















William og pappa klare i kirken:



De to dåpsbarna, William og Kristoffer:


Gjester:


Sarah, Jonas (fadder) og Odin



Bætte, mormor, Marcus, bestemor og bestefar


Tante Anki (fadder) 
                                     Onkel Jørn Are




Oldemor og oldefar           

                                                          
                                                       Bjørnar og Linda




Sarah og Ea- Madelen



Dette koste vi oss med!!! Ble ALT for mette!!!!






Kakebordet:



Gavebordet: William fikk masse fint! Smykke, to armbånd, tre bøker, sølvbestikk,  to serviser penger, sparebøsse, bamse og bilderamme!!! Tusen takk alle sammen!!!!







Tusen takk for en uforglemmelig dag i vårt og Williams liv!!! Vi er glade i dere ALLE sammen!!!!!!!!!



3 kommentarer:

  1. For en utrolig dag !! :) Det var så utrolig fint dekket bord, og jeg så ett snev av den nye soffan der!! KJempe fin!!!

    Og sååå mye deilig mat og kaker!! Helt suverent! Det så ut som dere kosa dere skikkelig!! Masse koselige mennesker også..

    Ha en avslappende kveld , så ses vi i morra!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for et flott selskap! Vi koste oss masse og venter spent på neste invitasjon! :)

    Klem fra Sarah og Jonas

    SvarSlett
  3. Å så koselig med kommentar!!! Takk for at dere gjorde dagen til William uforglemmelig!!!

    Stor kos

    SvarSlett