onsdag 1. februar 2012

Nytt liv i gammelt skrot


I dag har jeg som det står i overskriften, gitt nytt liv til 
litt skrot.

Har tatt vare på noen syltetøyglass.
Disse hadde jeg lyst til å gjøre noe med.
Man trenger  ikke alltid kjøpe nye ting for å få det fint.



Decoupage og pensel hadde jeg i hobbyskapet mitt fra før,
og jeg samler på vakre servietter.
Så kostnaden for dette ble ikke stor.




Her ser dere glass nr 1.





Glass nr 2.




Og glass nr 3.




Her med te-lys i.
Man ser ikke så godt motivet da, men effekten blir fin suns jeg.

Man kan jo bruke de til andre ting også, feks. glass til penner.
Så er det koselige små gaver som man kan ha med seg til gode venner 
i stede for blomster :)














Jeg hadde også et stort kubbelys liggende, og slik ble det med serviett på.




En Gammel lampe blir også som ny ved hjelp av et par strøk maling og en serviett.

Hvem kan forestille seg at denne var mørkeblå for noen dager siden??



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar