søndag 12. februar 2012

God morsdag!


Det er nok mange flotte mammaer som har blitt satt litt ekstra stas på i dag! Og det fortjener dere ALLE sammen!

GOD MORSDAG!


Jeg har ennå ikke fått vært hos min mamma med gave og kort, men det skal hun få i morgen!
Har laget et kort til henne, og det ser dere her :





Dette diktet syns jeg var så fint, og det fikk pryde innsiden av kortet:







Selv våknet jeg av at lille gullet mitt kom til mamma med denne nydelige blomsten og en stooor kopp deilig varm kaffe.





Er den ikke flott?!
Nesten like flott som vesle knuppen min, William!
Og tenk at om bare noen uker har jeg nok en knupp å være mamma for!!! Gjett om jeg gleder meg <3








I dag hadde vi bestemt oss for å ta fri fra hussysslene og annet mas. Så vi pakket sekken med kakao, pølser og pinnebrød.
Og gikk ut  i den flotte naturen vi har rett utenfor dørstokken.



Her har vi William, Sarah og meg :)




Terje <3




Godt stekte pinnebrød, akkuratt slik de skal være ;)





Og Kira da :)
Seee på det flotte været og utsikten!!!
Rene påskestemningen.




Her har vi Terje, William og kompisen Bjørnar med dattera si på vei hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar