lørdag 4. februar 2012

Hufsetroll


William har fått seg liten gitar, eller Ukulele som det visstnok heter, av "Bessa"
Viser dere en herlig video av de to der de sitter og klinker på 
kassa :)





Må også vise dere en annen av mine hobbyer, som er strikking.
Jeg tok opp strikkingen igjen nå i oktober.
Hadde ikke strikket en maske siden ungdomskolen.
Jeg husket ikke en gang hvordan man skulle strikke rette masker.

Etter litt øving kom jeg heldigvis i gang igjen, og jeg har vel ikke 
latt pinnene hvile en dag siden oktober.

Det har blitt:
- 4 luer, 
- 3 skjerf,
- 3 par tovede tøfler,
- 4 halser,
- 2 vogntepper, 
- 2 par pulsvanter,
- ny genser til Bam (bamsen til William)
- og dette Hufsetrollet :)



Hufsa sitter inne i sofa`n nå når det er så kaldt ute,
men når gradestokken kryper mot pluss
flytter det ut i skogen igjen.




Ha en fin lørdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar