onsdag 22. februar 2012

Den store babytøy-rydde-dagen

Jeg har endelig fått tilbake litt energi i det siste. 
Tror det skyldes at solen titter frem, og at det er lengere lyst ute.
Så i dag hadde jeg bestemt meg for å rydde i tøyet etter William.

Det kommer jo tross alt en ny prins om noen uker, 
så det er greit å få rydda i det vi har!

Og det var MYYYE!!



William ble litt forskrekket da mamma tømte 
et lass med tøy på stuegulvet, men det var veldig gøy da!!!










Også så masse fint som måtte prøves.










Skal si jeg fikkmeg en god latter da denne gutten tittet fram 
fra haugen med klær :D




Nissedrakten måtte selvfølgelig også på.




Man finner ingen nisse uten lue.
Den var noen nummer for liten den og ja....




Etter all sortering ser det nå sånn ut.
Litt mer oversiktelig, og sortert etter størrelser.

Det skal nevnes at jeg begynte å brette det pent i begynnelsen, 
men gav tilslutt opp da min lille hjelper skulle hjelpe til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar