mandag 14. juni 2010

Vi lager kort!


Denne helgen har bestått i å lage kort!
Jeg har hatt selskap av Sarah, og vi har kost oss veldig. På lørdag satt vi oppe til 01.30 på natten.
 Skal si tiden går fort når man har det morro :)





Her er resultatet etter mange timer kreativ innsats!




Her er arbeidsplassen min. 
Jeg har laget et lite hobbyrom på det ene soverommet som foreløpig blir brukt til å oppbevare klærne våre. Veldig deilig å ha en egen plass til hobbysakene. Lett å finne fram når alt er tilgjengelig.




Denne supre maskinen kjøpte jeg meg på torsdag. 
Gull verdt for en som lager kort og scrapper. Man bare legger formen man skal ha skjørt ut mellom to plater og sveiver i gang. Og vips så har man de lekreste figurene :))
Godt å få feriepenger nå, så da tok jeg meg råd til denne.




Sarah har også vært til stor hjelp med William i helga. Kjempeflink!
Bytter bleier, vasker klompen og mater! Den perfekte barnepike :)




På lørdag fikk vi besøk av Ea- Madelen, Linda, Bjørnar og Athos!
Var kjempe koselig å se den lille familien igjen. Lenge siden sist nå:)




Her er gullungene våre!







Må også vise dere Casper! Sånn står han i kjøleskapet med en gang døren lukkes opp!





I dag har jeg vært å kjøpt tripp-trapp-stol til Veslegutt.
Han synker sånn sammen i den andre vi har.




Seeee så fint han sitter!

Stakkar han ser litt trøtt og sliten ut her!
Han har fått tilbake forkjølelsen, og er litt pusete i øynene. 
Vi må nok ta en tur til legen i morra. Det piper og surkler fælt i det lille brystet.




God natt alle sammen !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar