torsdag 10. juni 2010

Lanoungen vår!



Bare en liten tur innom for å vise dere vårt herlige bidrag til årets lano unge!
Håper dere vil gi oss en stemme. Nb det går ann å stemme en gang hver dag ;))
Vi trenger så sårt en liten ferie. Syns det er litt mye styr om dagen... Så en ferie med den vesle familien hadde virkelig gjort seg :))

Nå om dagen har jeg startet en ny hobby. Ny og ny, men jeg har i hvertfall tatt den ned fra hylla igjen da. Jeg har nemlig funnet fram scrappetinga mine igjen. Det er jo så utrolig morro det også!

I går så var Sarah og jeg hos ei venninne av mamma for å lære litt nye triks. Vi statt hos henne fra 11 til 16! Og det føltes bare som vi hadde vært den en time ! Ho Kari er jo så utrolig flink, og ikke lei på å lære bort det hun kan! Det setter vi stooor pris på!

Nå skal jeg begynne å lage bryllupsinvitasjoner! Lønner seg å starte tidlig har jeg skjønt, for det blir litt feilskjær de første gangene! Da er det i hvertfall godt å ikke ha noe stort tidspress!!!




Ha det fint så lenge, og ikke glem å stemme ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar