lørdag 21. januar 2012

Oi da!


Vi er godt i gang med det nye året, og jeg ser at det er evigheter siden sist jeg blogget.
Beklager det, men jeg har en gyldig grunn altså ;)
Og her ser dere hvorfor;




Vi venter nemlig en liten gutt til i Juni!
Formen min har vært, og er fremdeles bånn, men det er ikke noe å legge så mye ut om!
Ukene har gått så fort i dette svangerskapet. Jeg er allerede i uke 21, og begynner å få skikkelig mage. 
Kanskje jeg viser dere magen en annen dag :)

William gleder seg til å bli storebror. Han er veldig opptatt av mammas voksende mage.
Og stadig vekk har han små samtaler med babyen der inne.

I følge William skal lillebror hete Kristian. Hvor han har det fra aner vi ikke.
Navnet som den lille skal få forblir en hemlighet fram til han har kommet ut.
Det kan jo hende vi ombestemmer oss ;)




Her ser dere lille store William på sin første skitur i år. 
Det har jo ikke akuratt vært den store hvite vinteren ennå, men nå ser det ut til å komme litt mer hvitt 
i uken som ligger foran oss.


Regner med at det blir noen flere skiturer med knall og fall!

Ha det fint så lenge!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar