søndag 29. januar 2012

Pakke fra Iherb!


Jeg handler litt på Iherb, og i forbindelse med den voksende magen tenkte jeg å sjekke ut prisene.
Jeg brukte et par produkter fra Weleda da jeg var gravid med William.
Jeg var veldig heldig å ikke få noen strkkmerker. 


Om det skyldes flittig smøring eller ren tilfeldighet, vet jeg ikke.
Fant ut at produktene er betydelig billigere på iherb.
(Se under hvert produkt.)


Håper også å unngå strekkmerker denne gang. Derfor går jeg for de samme produktene:






Dette produktet smøres på to ganger daglig på mage, rompe, lår og andre steder som er utsatte for strekkmerker.
Koster 103,2 på Iherb
Koster 273 i helsekost



Denne er en stellekrem for å hindre bleieutslett og sår hud på den nyfødte. 
Koster 58,38 på Iherb
Koster 121 i helsekost




Weleda Birch Cellulite oil


Denne tenkte jeg å prøve etter at babyen er født. Vi kvinner får som regel noen celulitter, så hvorfor ikke prøve bekjempe de :)
Koster 116,83 NOK på Iherb
Koster 257 kr i helsekost


Denne tannkremen fant jeg ved ren tilfeldighet.
Kjempe god, og ved en ukes bruk suns jeg tennene er hvitere!
Koster 22,29 på Iherb





Jeg lovte dere å legge ut bilde av magen min!

Og her er den. Er i uke 22, og jeg syns den er kjempestor allerede!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar