mandag 23. januar 2012

Bjørkehjerter

God morgen!
Du tror jeg har blingset litt nå, men det er faktisk morgen for meg selv om klokka drar seg mot 16.00.
Jeg har nemlig vært på nattevakt i natt.

Mange spør meg om jeg har fått noen "diller" i dette svangerskapet, og under ser dere hva jeg må ha HVER morgen:

-To skiver brød m/ makrell-i-tomat ( Stabburets)
med masse sureagurker og chilli krydder...

-En grapefukt

- Og en stoooor kopp te




Og da blir både mor og lillebabygutten i magen mette og fornøyde
:)


Bjørkehjerter

I dag tenkte jeg å vise dere min seneste hobby.
Har jo pelnty av tid nå, så da er det artig å gjøre noe kreativt når formen
først byr seg.


Disse er enkle å lage, og man må ut i skogen for å sanke kvist.
Så her slår man mange fluer i en smekk.
Bikkje, mor og barn får frisk luft!


Dette hjertet er STOORT og det har jeg hengt på en ledig plass i gangen.

Under ser dere et mindre, som jeg har hengt utenfor ved inngangsdøren.
I tillegg har nabo`n fått ett, og jeg har tre styk på bestilling :)


Ha en fin dag alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar