onsdag 19. oktober 2011

Et gammelt vindu m.m.

Her om dagen var jeg innom I bøtter og spann på Gressvik torg.
Det er i denne herlige butikken som jeg er så heldig å få lov til å selge kortene mine.

Denne dagen kom jeg over et gammelt vindu, som jeg lenge har hatt så lyst på.
Jeg ba mannen min komme innom for å titte, og han sa;
"Er du seriøs nå??? Hva skal vi med et gammelt vindu???"

Jeg satte på meg dådyrøyne og blunket litt ;)
Og vips hadde jeg det hjemme i stua mi!


Hva syns du???


Nå nærmer det seg også jul med stormende skritt, og jeg har satt i gang med produksjon av julekort.
Under ser du to stykk.
Et brettekort og en julegavepose.

Disse er å finne i butikken på Gressvik!














Jeg har flere jern i ilden om dagen.
Har funnet fram en del gamle bilderammer og møbler som jeg har begynt å pusse opp.

Den store rammen skal vi ha bryllupsbildet vårt i, mens den lille har jeg planer
om å bruke som en oppslagstavle.





Holder fortiden også på å pusse opp en liten krakk, en skammel, to skap
og en sjenk. 

Noe kommer jeg til å legge ut for salg, så følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar