fredag 19. november 2010

Julestemning alt

Ja, tro det eller ei!
Jeg har begynt å få skikkeligg julestemning allerede.
Og jeg som ikke har vært så glad i jula før engang.
Det har kanskje noe med at vi "hoppet" litt over i fjor. 

Da var William bitteliten, vi hadde solgt huset der vi bodde, og bodde hos et vennepar som var på ferie.
Så da ble det verken julepynt eller juletre da! Ikke en gang en adventstake....

Vi hadde egentlig tenkt å komme inn i det nye huset før jul, men slik gikk det nok ikke nei!
Vi flyttet inn i romjula, så vi feiret nyttårsaften her i hvertfall.

Men vi tar det igjen i år vi!
Jeg har kommet godt i gang med julegaver, og begynt å kjøpe inn litt pynt!
(Visst du spør Terje er han nok ikke helt enig der ;) )

Så er jeg godt i gang med julekort.



Dette røde hjertet skal henge på utgangsdøren.




Med blomster og lys kommer man langt!



Syns dette var så innmari kost!








Åååå jeg gleder meg til Jul!

I mellomtiden skal vi kose oss masse foran ovnen, og bare være 
glade i hverandre!


Ha en flott førjulstid!



2 kommentarer:

  1. Åh, gleder meg skikkelig til jul selv!! Nydelig pynt du har fått deg :-)
    Og hvor har du kjøpt den flotte blomstervasen?? Ønsker meg en slik en, helt fantastisk!
    Ja, så bra! Gleder meg til å sende de ut, skal sende deg bilde av dåpsprinsen så fort vi har tatt et :-)
    Men jeg kan godt fremkalle bilder og lime de på selv, så slipper du jobben og de ekstra kostnadene for deg?
    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Den er kjøpt på mester grønn. Kjøpte den ifjor:) Kan fikse bildet jeg vettu! Har sånn maskin som jeg stanser ut med! Er fort gjort;) klem

    SvarSlett