mandag 8. november 2010

Innholdsrik helg!

Denne helgen har vært fin på alle områder.
Det hele startet med en deilig fredagskveld med elsklingene mine.

På lørdag var det bursdag til lille Ronja som ble 1 år.
Til henne lagde jeg dette kortet:



Det er et type stående foldekort.
Bretter opp motivet, sånn at det kan stå.

Under bretten er det plass til å skrive.

Jeg fargelegger med promarkers, og legger på noen detaljer på kjole og kinn med vannpensel.




Bursdagen til Ronja var kjempekoselig.
Mange små vakre barn som lekte, spiste og koste seg.

Lørdags kveld fikk vi koselig besøk av våre gode venner Sarah og Jonas
Som alltid er like artig :)





Nye naboer:





Så har vi endelig fått en kjempekoselig beskjed om at vi får flere naboer!!!
De var på plass på søndag og ryddet tomta si for trær.

Endelig hørte vi motorsag, og Kariannes klukkende latter (som vi har ventet så lenge på!)


Vi var ute å rydda rudnt veggene her til det ble mørkt.
Godt jeg hadde deilige nybakte boller å glede både store og små med.










Kira med sine store brune øyne!

Hvem blir ikke sjarmert av deg..... 
Her. Ta en bolle du også!





Med dette ønsker jeg alle en flott uke!

2 kommentarer: